Thursday 1 January 2015

Facial Toner - Nour Ain

RM29
POSTAGE RM7SM RM10SS

Facial Toner keluaran Nour Ain mampu memelihara kehalusan dan kelembapan kulit wajah di samping membantu menghilangkan bintik-bintik hitam, mengecilkan liang pori serta mencegah proses penuaan dan kerosakan kulit agar anda tampil lebih segar dan berseri.

KHASIAT FACIAL TONER NOUR AIN

  • Menghilangkan bintik-bintik hitam
  • Menyegarkan kulit wajah
  • Menghaluskan kulit wajah
  • Menutup liang pori
  • Memelihara kelembapan kulit
  • Membantu melambatkan proses penuaan
  • Mencegah kerosakan kulit
Kandungan Facial Toner Nour Ain
Air: Air merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan kulit. Air berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerikan kulit.
PEG-150 Lanolin: Lanolin merupakan kombinasi ester sterol dan asid lemak yang banyak terkandung di dalam tumbuhan, haiwan dan kulat. Ia mirip sebum atau minyak yang terdapat pada kepala dan mudah meresap ke dalam lapisan kulit sekaligus membantu mengekalkan kelembapan kepala. Lanolin juga mampu meredakan masalah kulit gatal dan kering.
Phenoxyethanol: Sebatian organik yang turut dipanggil Ethylene Glycol Monophenyl Ether ini berfungsi sebagai bahan pengawet yang berperanan memelihara sesuatu produk daripada kerosakan akibat jangkitan bakteria.
Methylparaben: Methylparaben merupakan bahan pengawet yang berperanan untuk membasmi mikrobiotik seperti kulat dan bakteria di dalam produk kosmetik dan penjagaan diri.
PEG-80 Sorbitan Palmitate: Bahan ini berfungsi sebagai pengemulsi yang berperanan menyatukan ramuan di dalam produk ini bagi memastikan keberkesanannya.
Blueberi (Vaccinium Angustifolium): Blueberi merupakan agen antioksida yang bertindak meneutralkan radikal bebas seterusnya membantu mencegah kerosakan sel kulit, melambatkan proses penuaan serta memperbaiki struktur kulit agar ia tampil lebih halus dan bermaya.
Sodium Ascorbyl Phosphate: Sodium Ascorbyl Phosphate merupakan sebatian yang terhasil daripada vitamin C yang tinggi kadar antioksidan yang berperanan menyahtoksin dan meneutralkan kesan radikal bebas sekaligus berupaya mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit.
Sodium Citrate: Sodium Citrate adalah merupakan bahan pengemulsi yang berperanan menyatukan semua ramuan di dalam produk ini seterusnya menggalakkan fungsi dan keberkesanan ramuan tersebut.
Propylene Glycol: Propylene Glycol merupakan sejenis cecair yang terhasil melalui kombinasi propylene oksida bersama air. Ia berfungsi sebagai bahan penstabil bagi menyatukan semua ramuan di dalam produk ini seterusnya menggalakkan keberkesanan produk ini.

CARA PENGGUNAAN FACIAL TONER NOUR AIN

  1. Cuci wajah sehingga bersih
  2. Setelah wajah dilap kering, semburkan Facial Toner Nour Ain pada wajah
  3. Ratakan dengan kapas sehingga ia meresap ke dalam lapisan kulit
  4. Disyorkan agar menggunakan Night Cream (malam) dan UV+ Foundation (siang) selepas menggunaakn Facial Toner Nour Ain bagi hasil yang optima
Kandungan 100ml

PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad




No comments:

Post a Comment