Saturday 31 January 2015

Losyen Terapi Anggun Serai Mas

RM22
POSTAGE RM7SM RM10SS

Losyen Terapi Anggun diperkaya dengan kebaikan ekstrak serai wangi, beeswax dan kristal menthol yang serta sesuai digunakan sebagai minyak urut yang bukan sahaja mampu meredakan penyakit sendi dan ketegangan otot, malah turut berupaya mengatasi masalah perut kembung dan angin dalam badan seterusnya membantu menyegarkan tubuh badan anda.

KEBAIKAN LOSYEN TERAPI ANGGUN

  •          Memelihara kelembutan dan kehalusan kulit
  •          Mengatasi masalah sesak nafas
  •          Membantu meredakan penyakit sendi, kebas-kebas dan ketegangan otot
  •          Membuang angin dalam badan
  •          Mengatasi masalah perut kembung
  •          Membantu mengurangkan kesan selulit
  •          Mengekalkan kelembapan kulit
  •          Mengatasi masalah kulit kering
  •          Menyegarkan kulit dan tubuh badan
  •          Mudah menyerap ke dalam lapisan kulit
  •          Membantu memecahkan lemak berlebihan bagi melangsingkan tubuh badan
  •          Sesuai untuk ibu bersalin
  •          Sesuai digunakan sebagai minyak urut

KANDUNGAN LOSYEN TERAPI ANGGUN

Lilin Lebah (Beeswax): Beeswax atau cera alba merupakan lilin semulajadi yang dihasilkan di dalam sarang lebah dan mengandungi vitamin A yang berupaya memelihara struktur kulit. Komponen utamanya adalah ester asid lemak yang berperanan memelihara sel kulit, mengatasi masalah jerawat, dan menyerlahkan keremajaan kulit. Beeswax yang bersifat antiradang dan antibakteria ini juga berupaya mencegah daripada kerosakan kulit, mengekalkan kelembapan serta menggalakkan proses pemulihan luka pada kulit.
Menthol Crystal: Kristal menthol dihasilkan daripada daun pudina jenis Cornmint dan sering digunakan dalam pembuatan ubat dan produk penjagaan diri. Ia menenangkan dan sesuai digunakan sebagai aromaterapi di samping berupaya merawat masalah pernafasan, kegatalan serta mengatasi penyakit sendi dan ketegangan otot.
Air Suling (Deionised Water): Air merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan kulit. Air berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerlahkan seri dan kesegaran kulit.
Paraffin Wax: Paraffin merupakan bahan yang terhasil daripada petroleum dan berupaya mengekalkan kelembapan bibir di samping membantu menjadikannya lebih berseri.
Serai Wangi (Citronella): Ekstrak serai wangi sering digunakan dalam aromaterapi yang membekalkan manfaat bagi kulit. Ia mampu menyingkirkan toksin dan bersifat antiseptik untuk mencegah jangkitan mikroorganisme sepeti bakteria dan kulat yang akan merosakkan kulit selain mengawal minyak pada kulit dan mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit.
Minyak Putih (White Oil): Minyak putih yang turut dikenali sebagai Paraffinum Liquidum ini terhasil daripada proses penyulingan petroleum serta berperanan mengekalkan kelembapan kulit di samping mengurangkan garis-garis halus serta memulihkan luka pada kulit.
Pudina (Mentha Piperita): Ekstrak daun pudina merupakan antara ramuan semulajadi yang berupaya memelihara kelembapan kulit serta menyejuk dan menyegarkan kulit.
Glyceryl Monostearate: Sebatian organik ini terhasil daripada glycerol dan asid stearik serta bertindak sebagai bahan pengemulsi yang membantu menyatukan ramuan di dalam produk ini. Ia juga berkesan sebagai emolien yang berupaya mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit.

CARA PENGGUNAAN LOSYEN TERAPI ANGGUN

  1.      Sapukan Losyen Terapi Anggun pada bahagian yang bermasalah.
  2.      Urut secara perlahan-lahan.
  3.      Bleh digunakan sekerap mungkin.
  4.      Untuk kesan yang lebih baik, sapukan setiap kali selepas man dan sebelum tidur.
  5.      Untuk kegunaan luaran sahaja.
Kandungan : 160ml

PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment