Friday 2 January 2015

Premix Coffee Habbatus Sauda Bermadu Al Wafi

RM20
POSTAGE RM7SM RM10SS

Kopi Habbatus Sauda Bermadu Al Wafi merupakan minuman yang berkhasiat dan sesuai untuk seisi keluarga. Ia mengandungi ramuan semulajadi yang terpilih dan diadun dengan teliti seperti Habbatussauda dan madu yang tidak asing lagi khasiatnya untuk menambah kecergasan mental dan fizikal, sekaligus meningkatkan kesihatan tubuh badan anda.

 KHASIAT

  • Meningkatkan tenaga, kecergasan mental dan fizikal tubuh.
  • Membantu memperlahankan proses penuaan.
  • Mengatasi masalah lemak berlebihan dan kegemukan.
  • Membantu melancarkan pengaliran darah.
  • Mengimbangi metabolisma dalam tubuh, meningkatkan sistem tahap daya tahan tubuh.

KANDUNGAN

Nigella Sativa (Habbatus Sauda): Lebih dikenali dengan Habbatus Sauda, ia terbukti mempunyai pelbagai khasiat untuk kesihatan  tubuh manusia. Ia mengandungi Nigellin, Sterols, minyak Volatile dan asid lemak yang membantu memelihara saluran pencernaan, menstabilkan kandungan kolestrol, merawat masalah pernafasan, dan memelihara kesihatan hati. Ramuan ini juga bertindak meningkatkan daya ketahanan tubuh, meningkatkan tahap stamina, serta berfungsi sebagai anti-oksida.Kopi Arabica
Madu Lebah Asli: Merupakan makanan Sunnah, madu merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga.  Ia mampu membasmi bakteria, merawat dan memulihkan luka, di samping melembutkan kulit menyembuhkan luka, memudarkan parut, menambah tenaga dan menyihatkan tubuh badan.
Krimer Bukan Tenusu: Pengganti susu atau krimer ini terhasil daripada lemak sayuran dan mengandungi sirap glukos yang memberikan sedikit rasa manis kepada krimer bukan tenusu. Ia bebas laktosa dan sesuai penggemar kopi yang alah pada bahan tenusu. Krimer bukan tenusu mempunyai jangka hayat yang lebih lama di samping mampu menstabilkan rasa dan haba kopi.
Gula: Selain menambahkan lagi rasa manis dalam minuman, gula mempunyai kandungan kalori yang tinggi yang berperanan untuk meningkatkan tenaga tubuh. Asid Glycolic yang terkandung dalam gula pula membantu mengekalkan kesihatan dan kulit wajah.

CARA PENGGUNAAN

  1. Tuangkan satu sachet Kopi Habbatus Sauda Al-Wafi ke dalam 120 ml air panas
  2. Kacau dan hidangkan

Kandungan 20sachet


PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment