Thursday 1 January 2015

Medicated Feminin Wash Seri Dewi Malam - Rose


RM32
POSTAGE RM7SM RM10SS

HARGA PASARAN RM48.00 1PCS

Peluh, bakteria dan perubahan hormon akan menghasilkan bauan yang tidak enak pada bahagian intim wanita. Tidak kurang juga dengan masalah keputihan dan kegatalan. Medicated Feminin Wash Seri Dewi Malam yang menghimpunkan herba-herba tradisional yang berkhasiat ini mampu menyelesaikan masalah yang merisaukan kaum wanita. 

KHASIAT

  • Merawat keputihan
  • Membasmi kuman dan fungus
  • Mencegah bau pada bahagian intim wanita
  • Menghilangkan kegatalan
  • Menstabilkan pH bahagian intim wanita
  • Mencegah jangkitan kuman

KANDUNGAN

Cengkih: Cengkih ternyata mempunyai pelbagai kegunaan untuk kesihatan seperti membasmi bakteria, melegakan masalah sindrom pra haid, membekalkan tenaga zahir dan batin, menstabilkan sistem pencernaan, mencegah kanser terutamanya pada kulit, paru-paru dan saluran pencernaan. Cengkih juga mengandungi Eugenol yang bersifat anti-kulat dan berupaya mengatasi masalah penyakit kulit.
Sireh: Sireh sering digunakan dalam perubatan tradisional untuk mengatasi masalah keputihan di samping menghilangkan bau yang tidak enak pada bahagian intin wanita. Sireh yang juga dikenali dengan nama saintifiknya, Piper betle juga mampu mengatasi masalah kegatalan pada kulit.
Manjakani: Manjakani yang bersifat astringen, berperanan penting untuk membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada bahagian intim wanita.

CARA PENGGUNAAN

  1. Picitkan sedikit ke tapak tangan
  2. Basahkan sedikit dengan air
  3. Gosok hingga berbuih
  4. Sapukan pada bahagian intim
  5. Bilas dan keringkan
  6. Boleh digunakan ketika haid ataupun hamil
Kandungan : 100ml

PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment