Wednesday 31 December 2014

Beauty Soap Nour Ain


RM15

POSTAGE RM7SM RM10SS

Beauty Soap Nour Ain berupaya membersihkan wajah dan liang pori yang tersumbat tanpa merosakkan kulit di samping membantu meningkatkan kecerahan kulit.

KHASIAT BEAUTY SOAP NOUR AIN

  • Membersihkan wajah tanpa mengeringkan kulit
  • Membantu mengawal kadar minyak pada kulit
  • Membantu membersihkan liang pori yang tersumbat
  • Mengekalkan kelembutan dan kehalusan kulit
  • Membantu mencerahkan kulit wajah
Kandungan Beauty Soap Nour Ain
Air: Air merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan kulit. Air berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerikan kulit.
Minyak Kelapa (Cocos Nucifera): Minyak kelapa bersifat antioksidan serta kaya dengan khasiat dari sumber vitamin A, C, dan E yang terbukti mempunyai khasiat untuk melindungi sel kulit daripada kerosakan serta mencegah jangkitan bakteria dan kuman. Minyak kelapa dara juga bertindak menghalus dan melembapkan kulit serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraungu (UV) yang akan merosakkan kulit.
Minyak Zaitun: Minyak zaitun ternyata mempunyai khasiat yang pelbagai bagi kulit, rambut serta kesihatan dalaman. Ia tinggi kandungan vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu memelihara keremajaan kulit serta mencegah kerosakan kulit akibat pencemaran mahupun pancaran cahaya matahari. Di samping itu, vitamin E turut berupaya meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka, menjana tisu kulit bagi menjadikan kulit lebih halus dan lembut di samping membantu mengurangkan kesan kedutan, garis-garis halus dan rekahan pada kulit. Minyak Kelapa Sawit:
Glycerin: Glycerin merupakan sebatian polyol yang bersifat antikulat serta berupaya mengekalkan kelembapan kulit selain membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.
Melaleuca Alternifolia (T-tree): Ekstrak dari pokok tea tree atau gelam wangi kaya dengan zat terpenoid serta bersifat antiseptik yang berperanan mengatasi mencegah serangan bakteria dan kuman, membantu memulihkan luka, mengatasi kesan alahan pada kulit di samping berupaya memperbaiki struktur kulit, mengatasi masalah kulit seperti jerawat, ekzema, radang dan kegatalan serta menyejukkan dan mendinginkan kulit.
Sodium Palm Kernelate: Sodium Palm Kernelate merupakan garam organik yang terhasil daripada biji kelapa sawit ini memelihara kelembapan kulit.
Limau Nipis (Lime): Limau nipis sarat dengan vitamin C yang bertindak sebagai antioksida dan berperanan meneutralkan radikal bebas seterusnya membantu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan. Tumbuhan ini juga berupaya menyahtoksin, mengurangkan kedutan, mengurangkan minyak pada wajah, menghilangkan jerawat dan bintik hitam serta mengecilkan pori-pori, selain bertindak menghalus dan mencerahkan lagi kulit wajah.

CARA PENGGUNAAN BEAUTY SOAP NOUR AIN

  1. Buihkan Beauty Soap Nour Ain dengan air
  2. Gosok pada kulit wajah secara perlahan-lahan
  3. Bilas sehingga bersih
PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment