Monday 30 November 2015

Kopi Syafakillah (Pink) Anugerah

RM38 
POS RM7SM RM10SS

Kopi Syafakallah diformulasikan dengan herba-herba terpilih seperti madu, sireh dan delima yang khasiatnya tidak perlu diragui lagi untuk meningkatkan tahap kesihatan dalaman kaum wanita. 
Kopi Syafakillah membantu kaum wanita meningkatkan tenaga fizikal dan mental, di samping melancarkan peredaran darah, meningkatkan kecantikan kulit serta mengatasi masalah kegatalan dan keputihan. Kopi Syafakillah juga telah dibacakan ayat-ayat suci al-Qur’an seperti surah Al-Fatihah, surah Al-Baqarah, surah Ali Imran, surah Al-Isra’, surah An-Nur, surah Al-Fil serta doa-doa terpilih.

KHASIAT

  • Meningkatkan tenaga fizikal
  • Meningkatkan daya ketahanan tubuh
  • Meningkatkan keupayaan mental
  • Mengurangkan penuaan sel-sel tubuh
  • Melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan
  • Melancarkan peredaran darah
  • Menyerikan dan menyihatkan kulit
  • Mengatasi masalah kegatalan dan keputihan
  • Merawat keracunan
  • Meredakan tekanan

KANDUNGAN

Kopi Gunung: Mengikut kajian pakar, kopi berupaya untuk mengurangkan tekanan darah tinggi, mencegah penyakit, merawat kanser, mengatasi penyakit jantung, kencing manis dan juga strok. Kafein yang terkandung di dalam kopi akan menyegarkan peminumnya di meringankan sakit kepala, meningkatkan daya tumpuan, membantu sistem pernafasan, dan meningkatkan tahap tenaga dan kesuburan.
Delima: Delima membekalkan sodium, riboflavin, niacin, vitamin C, kalsium dan fosforus untuk melindungi badan daripada jangkitan pelbagai penyakit. Ia juga kaya kalium yang berperanan memelihara kesihatan jantung, serta dan zat tanin yang berfungsi melancarkan sistem pencernaan, membasmi bakteria. Buah delima yang bersifat antioksida dan antidotum ini juga berupaya merawat keracunan.
Madu: Merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga, madu merupakan sumber tenaga, stamina dan pemulih tenaga untuk badan kita selain berfungsi sebagai glukosa untuk menggantikan karbohidrat. Ia juga mampu membasmi bakteria, merawat dan memulihkan luka. Selain itu, madu yang bersifat antioksida dan antibakteria ini turut berperanan melembutkan kulit dan menghasilkan tona wajah yang sekata selain mengurangkan jerawat, menyembuhkan luka dengan, memudarkan parut dan menyihatkan tubuh badan.
Sireh (Piper Betle): Sireh yang juga dikenali dengan nama saintifiknya, Piper Betle banyak ditanam di sekitar Asia Selatan dan Asia Tenggara serta mengandungi pelbagai khasiat untuk tubuh badan manusia terutamanya wanita. Daun sireh mampu mengatasi masalah kegatalan pada kulit, di samping mengatasi masalah keputihan dan bau yang tidak enak pada bahagian intim wanita.

CARA PENGGUNAAN

  1. Bancuh 1 paket Kopi Syafakillah bersama air panas
  2. Kacau mengikut arah lawan jam sehingga larut dan hidangkan
  3. Sebaiknya mulakan Bismillah, selawat sebanyak 3 kali, surah Al-Fatihah, bacaan 'La Hawla Wala Quwwata Illa Billah' dan berdoa di dalam hati sebelum minum Kopi Syafakillah
Kandungan : 20 paket
PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment