Monday 30 November 2015

Kopi Susu Kambing Coffee Arabica 5 in 1


RM30 
POS RM7SM RM10SS

Kopi Susu Kambing Coffee Arabica 5 in 1 gabungan susu kambing bersama biji kopi Arabica yang menjadi ramuan utama di dalam produk ini bukan sahaja enak untuk dinikmati, malah khasiatnya diperakui untuk membekalkan nutrisi serta meningkatkan tahap tenaga agar anda kekal cergas sepanjang hari.

KHASIAT SUSU KAMBING COFFEA ARABICA 5 IN 1 (PAPAN)

  • Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan
  • Meningkatkan daya ketahanan tubuh bagi membantu mencegah penyakit
  • Mengurangkan tekanan darah tinggi
  • Mengurangkan risiko serangan kencing manis
  • Membantu mengatasi masalah kesuburan
  • Memelihara sistem pernafasan
  • Membantu mengukuhkan tulang dan otot
  • Mengatasi masalah gastrik
  • Membantu mengatasi alahan

KANDUNGAN SUSU KAMBING COFFEA ARABICA 5 IN 1 (PAPAN)

Kopi Arabica: Kopi tinggi kandungan antioksidan serta mengandungi khasiat dari sumber vitamin B-kompleks, potassium, mangan, magnesium dan niacin yang berupaya menyingkir toksin dari tubuh badan, meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan tubuh serta menggalakkan fungsi otak seterusnya meningkatkan daya tumpuan dan memori. Kopi juga mampu meredakan tekanan, meningkatkan tahap metabolisme di samping membantu mengurangkan risiko serangan diabetes, strok dan kanser.
Krimer Bukan Tenusu: Pengganti susu atau krimer ini terhasil daripada lemak sayuran dan mengandungi sirap glukos yang memberikan sedikit rasa manis kepada krimer bukan tenusu. Ia bebas laktosa dan sesuai untuk mereka yang alah terhadap bahan tenusu. Krimer bukan tenusu mempunyai jangka hayat yang lebih lama di samping mampu menstabilkan rasa dan haba minuman.
Dextrose: Juga dikenali dengan nama glukosa, dextrose membekalkan sumber tenaga yang utama kepada sel dalam tubuh.
Koko: Koko kaya dengan khasiat dari sumber kalsium, Vitamin A dan karbohidrat serta tinggi kandungan antioksida yang berperanan meneutralkan kesan radikal bebas, membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular, menggalakkan pertumbuhan semula sel, memelihara kesihatan kulit, rambut, tulang, gigi dan penglihatan di samping membekalkan tenaga kepada tubuh badan, sistem saraf dan bahagian otak seterusnya menjana kecergasan dan kecerdasan minda.
Susu Kambing: Susu kambing kaya dengan khasiat dari sumber protein, vitamin A, vitamin B1, vitamin D, riboflavin, choline dan inositol yang membantu menyembuhkan luka, mengukuhkan tulang dan otot,  dan menggalakkan pertumbuhan semula sel dalam tubuh serta memelihara sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit. Selain menyingkirkan toksin dalam tubuh serta melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan, susu kambing juga berupaya membantu proses tumbesaran dan perkembangan mental di samping mengukuhkan tulang dan otot, menstabilkan tahap kolestrol, serta memelihara sistem saraf.

CARA PENGGUNAAN SUSU KAMBING COFFEA ARABICA 5 IN 1 (PAPAN)

  1. Bancuh 1 uncang bersama segelas air panas.
  2. Kacau hingga larut dan sedia untuk diminum.
  3. Ambil setiap pagi dan petang.
Kandungan : 25g X 20 Sachet
PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment