Monday 30 November 2015

KOPI RADIX PAPAN


RM23
POS RM7SM RM10SS


Kopi Radix HPA
Kopi Radix HPA merupakan minuman kopi pracampuran Radix yang dirumus khas bagi penggemarnya. Ia diformulasi dan disernergikan bersama 7 jenis herba-herba terbaik seperti Tongkat Ali, Mata Pelanduk, Teja Lawang, Tebu Gajah, Mengkudu Hutan, Larak dan Halban yang diamalkan oleh orang-orang terdahulu dalam mengekalkan kesihatan tubuh.
Kopi Radix HPA mampu mengembalikan tenaga serta kecergasan anda sekeluarga.
Khasiat Kopi Radix HPA
1. Sakit Sendi dan Sakit Pinggang
Penyakit arthritis dan rheumatism terjadi hasil daripada peradangan yang berpunca dari ketidakseimbangan suhu. Inilah punca wujudnya asid berlebihan seperti asid urik yang menyebabkan ghout. Kopi Radix akan bertindak secara diuretik (memperbanyakkan kencing) bagi menyeimbangkan suhu dan asid.
2. Panas Badan dan Demam Panas

Minuman Kopi Radix akan menghilangkan rasa hendak demam jika diambil pada peringkat awal kerana bahan yang terdapat dalamnya akan meningkatkan sistem imuniti untuk membunuh kuman yang menyerang tubuh.
3. Ketumbuhan(Tumor)

Bahan yang dikenali sebagai quassinoid yang terkandung dalam Kopi Radix merupakan bahan anti tumor yang boleh menghilangkan ketumbuhan di otak.
Untuk Wanita

Kopi Radix mengandungi bahan antioksidan yang boleh memerangkap radikal bebas yang menjadi punca berlakunya pelbagai jenis penyakit wanita:
1. Keputihan, Senggugut dan Menopouse
Minuman ini mempunyai kesan detoksifikasi yang boleh mengeluarkan keracunan di hati dan membetulkan semula perjalanan darah. Bagi wanita yang menopouse, mereka memerlukan pytoestrogen dan kalsium untuk tulangnya dan ini boleh didapati dalam Kopi Radix.
2. Darah Tinggi dan Kencing Manis

Radix juga mengandungi betasitosterol dan stigmasterol yang bertindak sebagai hipoglisemik (menurunkan paras glukosa). Kekuatan gandaan diuretik menjadikan Kopi Radix minuman terbaik bagi pesakit hipertensi.
3. Tenaga dan Kesuburan

Kesan afrodisiak meningkatkan tenaga kelakian, khasnya apabila diambil bersama Omega3.
Kandungan Kopi Radix HPA
Tongkat Ali
Mata Pelanduk
Teja Lawang
Tebu Gajah
Mengkudu Hutan
Halban
Larak Hutan
Cara Penggunaan Kopi Radix HPA

Tuang satu sachet Kopi Radix HPA ke dalam satu cawan air panas. Kacau hingga sebati dan hidangkan ketika panas mahupun sejuk, pada bila-bila masa.
Kandungan : 23g x 20 sachet

PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment