Monday 30 November 2015

Kopi Syafakallah (Hijau) - Anugerah

RM38
POS RM7SM RM10SS

Kopi Syafakallah diformulasikan dengan ramuan semulajadi yang khasiatnya tidak perlu diragui lagi untuk meningkatkan tahap kesihatan kaum lelaki. Gabungan kopi gunung, maca, madu dan guarana akan membantu anda menambah tenaga zahir dan batin, selain meningkatkan daya tumpuan dan memori.
Kopi Syafakillah juga telah dibacakan ayat-ayat suci al-Qur’an seperti surah Al-Fatihah, surah Al-Baqarah, surah Ali Imran, surah Al-Isra’, surah An-Nur, surah Al-Fil serta doa-doa 

KHASIAT

  • Meningkatkan tenaga fizikal dan mental
  • Meningkatkan kekuatan otot dan stamina
  • Meningkatkan kesuburan kaum lelaki
  • Meningkatkan daya ketahanan tubuh
  • Mengatasi masalah mati pucuk
  • Meningkatkan keupayaan mental
  • Mengurangkan penuaan sel-sel tubuh
  • Melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan
  • Menyerikan kulit

KANDUNGAN

Kopi Gunung: Mengikut kajian pakar, kopi berupaya untuk mengurangkan tekanan darah tinggi, mencegah penyakit, merawat kanser, mengatasi penyakit jantung, kencing manis dan juga strok. Kafein yang terkandung di dalam kopi akan menyegarkan peminumnya di meringankan sakit kepala, meningkatkan daya tumpuan, membantu sistem pernafasan, dan meningkatkan tahap tenaga dan kesuburan lelaki.
Maca (Lepedium Meyenii): Herba yang berasal dari Peru ini kaya dengan kandungan air, protein, serat, serta khasiat zat besi, kalsium, vitamin A, B1, B2, B12, C, D dan E. Maca berperanan membekalkan tenaga kepada tubuh badan dan otak untuk menggalakkan keupayaan minda di samping mampu menggalakkan fungsi saraf, mengurangkan penuaan sel-sel tubuh. Maca yang bersifat antioksidan ini turut berupaya membantu kaum lelaki mengatasi masalah mati pucuk selain meningkatkan stamina dan kekuatan otot dan tulang.
Madu: Merupakan makanan Sunnah, madu merupakan manisan dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga.  Ia mampu membasmi bakteria, merawat dan memulihkan luka seterusnya memudarkan parut. Ia juga berperanan untuk melembutkan kulit dan menghasilkan tona wajah yang sekata. Ia juga mampu mengurangkan jerawat, meredakan tekanan, meningkatkan tahap tenaga dan menyihatkan tubuh badan.
Guarana (Paullinia Cupana): Ramuan asli yang berasal dari Amazon ini sememangnya kaya dengan khasiat dari pelbagai sumber seperti vitamin B1, B2, B6, B12, dan E yang berupaya membantu memelihara kesihatan, misalnya menambah tenaga fizikal dan mental, meningkatkan daya ketahanan tubuh, melancarkan peredaran darah serta sistem penghadaman dan pencernaan, di samping meningkatkan lagi keupayaan tenaga batin lelaki. Guarana juga bertindak mengatasi keletihan dan sakit kepala selain menyeri dan menyihatkan lagi kulit. Tumbuhan ini juga kaya dengan asid amino yang berperanan memelihara dan membentuk sel-sel tisu, di samping meningkatkan tahap tenaga serta mengurangkan risiko penuaan.

CARA PENGGUNAAN

  1. Bancuh 1 paket Kopi Syafakallah bersama air panas
  2. Kacau mengikut arah lawan jam sehingga larut dan hidangkan
  3. Sebaiknya mulakan Bismillah, selawat sebanyak 3 kali, surah Al-Fatihah, bacaan 'La Hawla Wala Quwwata Illa Billah' dan berdoa di dalam hati sebelum minum Kopi Syafakallah
Kandungan : 20 paket
PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad

No comments:

Post a Comment