Thursday 23 July 2015

TENTANG BYOS

Assalamualaikum semua. Mesti korang semua tertanya-tanya apa itu
BYOS. BYOS ialah singkatan ayat dari beautyurownstyle. Blog ni empunya
nama. hihi. Mudah untuk diingat dan ditaip. Tidak ada lagi
Beutskin Essence Bintulu okay? Kita sudah tukar nama sbb
saya tak hanya menjual Beutskin Essence. 

Lebih 360+ PRODUK yg baru saya update online.
anda boleh scroll ke ruang listed di bawah sekali website(mobile view).
kalau guna website ia berada di kanan. Insyaallah akan ada produk
baru kita tambah. Yg unik dan lain nya BYOS dari blogger atau website yg lain ; pembeli boleh membuat pembelian campur2. Rata rata my customer semuanya
excited about BYOS thing. Why? Barang kami lain or terlalu various. 

Banyak pilihan! Wow. Best nya BYOS. Want to Follow BYOS.

FOLLOW D owner ; 
TWITTER-INSTAGRAM-FACEBOOK-

ZIZI EZZETA MAD

Kita akan luaskan peniaagaan ke Bintulu Sarawak.
Buat sesiapa sahaja yang ingin jadi dropshipper saya.
sila contact saya i mean watsap. Saya tak suka caller.
0148798684

No comments:

Post a Comment