Friday 21 August 2015

Janna Lawwa Gluta Multivitamin Bodylicious Lotion




RM66
POS RM7SM RM10SS



✿ MixBerry 


Adalah penyelesaian untuk masalah kulit badan. Mengatasi masalah kulit yang gelap, tidak sekata.  Losyen ini mencerahkan seluruh kulit badan. Jadi anda boleh lihat ton kulit lebih cerah berbanding sebelumnya. Gunakan secara konsisten untuk mendapatkan hasil super terbaik. Nikmati kemanisan Bodylicious losyen dan lihat bagaimana keajaiban yg berlaku. Mampu menambat hati si pemakai walau hanya baru sekali guna. Miliki kulit sihat, bersih, gebu, cerah, cantik, hari demi hari. Pilihan terbaik lotion badan anda.


KEBAIKAN: Lebih daripada losyen pemutihan yang biasa, ia menyuburkan dan melindungi kulit dari radikal bebas. Ia mempunyai bahan anti oxidant ejen yang datang dengan sifat anti-penuaan untuk kelihatan muda ceria, termasuk perlindungan UVA/UVB untuk menghalang pancaran matahari.

PENGGUNAAN: Digunakan pada seluruh badan terutama bahagian-bahagian yang sering terdedah kepada matahari. Adalah disyorkan untuk digunakan selepas mandi untuk penyerapan yang lebih baik. Perlahan-lahan sapu rata ke seluruh badan. Menggunakan sekali atau dua kali setiap hari pada waktu pagi dan sebelum tidur. Juga selepas mandi.


BAHAN-BAHAN: Glutathione, Alpha Arbutin, White Pearl, Q10, Macadamia Seed Oil, Niancinamide, Kojic Acid, Portulaca Oleracea Extract, Pineapple, Banana, Orange, Lemon, Vitamin A, B, C, E, Mix Flower, Collagen







Dermatologist Tested | Manufactured with GMP Standard | Halal

Not Tested On Animals | Approved by Ministry of Health Malaysia (NOT130904108K) 

PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!
INSTAGRAM: ZiziEzzetaMad
-FB- 

No comments:

Post a Comment