Friday 24 April 2015

BeautyOAT

RM68
POS RM7SM RM10SS

BeautyOAT produk yang masih baru di pasaran dan mungkin ada yang belum mengetahui tentang Produk BeautyOAT. Dengar dengar ini bukan produk biasa biasa hebatnya. Memang teruja bila diberi peluang mencuba produk terbaik ni. Siapa yang taknak cantik dan sihat kan.


Apa itu BeautyOAT
1.BeautyOAT ialah satu produk kesihatan yang berasaskan Collagen Plus + Oat Drink Formula.
2.BeautyOAT merupakan produk kesihatan pertama dan satu satunya produk collagen plus yang mengandungi Oat, Marine Collagen, ekstrak Sakura dan ekstrak delima

Gabungan semua bahan ini telah dikaji dan terbukti untuk mencegah penuaan awal, memulihkan masalah kulit, mencantik dan menyuburkan rambut, menegangkan payudara, menguatkan tulang, mencerahkan kulit, mengurangkan pigmentasi kulit dan mengurangkan kadar kolestrol. 

Kesan ini akan dapat dilihat seawal 14 hari jika amalkan selalu..InshaAllah..


Pengambilan BeautyOAT

Disarankan ambil sebelum sarapan dan sebelum tidur.



Rasa BeautyOAT
Rasa dia lebih kepada rasa Oat dan kurang manis. Bagi yang suka Oat macam Fiza memang sukalah minuman macam ni. Kalau boleh memang nak minum pagi petang malam tapi tak bolehlah lebih macam tu.


Kesan BeautyOAT

Kulit Cantik
Dalam masa seminggu pengambilan BeautyOAT ni Fiza dapat rasakan kesan pemulihan kulit terutama kalau jerawat degil tumbuh jerawat cepat mengecut dan kering. Dengan itu, masalah pertumbuhan jerawat dapat di atasi. Untuk pemulihan liang liang roma akan mengambil masa sikit untuk menegangkan kulit muka tu.

Pigmentasi kulit berkurang, kesan bekas jerawat semakin pudar dan kulit kelihatan cerah sikit dari biasa. Semua ni memang ambil masa sikit untuk pulih sihat sepenuhnya sebab kulit bermasalah tapi kesannya cukup positive pada Fiza.


Kesihatan
Sejak mengamalkan BeautyOAT sebelum sarapan ni kerja seharian menjadi lebih mudah dalam menguruskan penyediaan sarapan pagi dan dinner. Kalau dulunya memang ambil heavy breakfast berasaskan gandum dan karborhidrat tapi sekarang awal pagi sebelum breakfast memang ambil BeautyOAT je la. 


BeautyOAT dapat mengenyangkan perut dalam masa yang agak lama juga sehingga ke tengahari dan kadang kadang sampai petang. Sesuai sangat untuk orang yang busy macam Fiza kadang kadang memang skip lunch kalau busy sangat walaupun bekerja di rumah. Memasak pun petang untuk dinner dengan suami. Walaupun sarapan pagi dengan BeautyOAT je tapi masih bertenaga nak buat kerja tu dan takdelah mengantok lemah lesu je.

Untuk mereka yang diet, yang busy takde masa nak lunch tu Fiza sarankan cuba BeautyOAT ni. Lelaki dan Perempuan boleh minum. Lagipun korang sendiri tahu banyak kebaikan OAT ni untuk kesihatan. Tambah pulak collagen untuk mencantikkan kulit tu. Pakej terbaik!

Jangan risau ye. Produk BeautyOAT halal dan selamat untuk di ambil. BeautyOAT diperbuat dari sumber nutrien bahan-bahan terbaik & 100% semula jadi. Bukan sahaja memiliki badan anda sihat tapi dapat juga membuatkan kulit lebih berseri dan cerah.


Cara pengambilan BeautyOAT

1. Sediakan air suam 180ml. Jangan gunakan air panas ye nanti hilang segala nutrien yang ada tu. Kemudian koyakkan 1 sachet, tuang ke dalam gelas dan baru tuangkan air suam tadi.
2. kemudian kacau sehingga larut dan sedia untuk diminum. Mudah je kan?
Satu kotak ada 18 sachets x 30gm

PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!

JUM FOLLOW SAYA DI
INSTAGRAM: Zizi Ezzeta Mad
-FB- ZIZI EZZETA MAD

No comments:

Post a Comment