Friday 13 February 2015

Belle Maison Collagen - BVR



RM50 TERMASUK POSTAGE

Belle Maison Collagen menghimpunkan ramuan asli yang terpilih dan bermutu tinggi khusus untuk menyerlahkan lagi keremajaan dan kejelitaan anda dari dalam. 
Belle Maison Collagen diadun menggunakan kolagen dari sumber marin bersama kebaikan sel stem epal, bunga Sakura, strawberi serta vitamin C dan E yang dapat membantu merawat masalah kulit seperti jerawat, parut dan jeragat di samping membantu mengurangkan kesan penuaan yang menjejaskaan penampilan anda.
Kolagen merupakan struktur protein utama yang terkandung di dalam hidupan seperti ikan laut dalam mahupun manusia. Seawal umur 25 tahun, kandungan kolagen di dalam tubuh manusia semakin berkurangan. Oleh sebab itu, manusia memerlukan kolagen dari sumber tambahan bagi melambatkan proses penuaan awal di samping membantu menggalakkan fungsi organ dalaman.
Kolagen terutamanya dari sumber marin yang boleh diperolehi dari sisik ikan mahupun rumpai laut memainkan peranan penting terhadap kesihatan dan kecantikan. Ia terbukti dapat membantu anda meningkatkan keanjalan kulit seterusnya membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus bagi menyerlahkan lagi keremajaan kulit anda secara semulajadi.



KHASIAT BELLE MAISON COLLAGEN

  •          Memelihara keremajaan dan kejelitaan kulit
  •          Meningkatkan kecerahan kulit
  •          Mengurangkan kesan cela dan penuaan seperti kedutan, selulit serta garis-garis halus
  •          Meningkatkan keanjalan kulit terutamanya di bahagian punggung dan payudara bagi wanita
  •          Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut, eczema dan kulit kusam
  •          Mengecilkan liang pori
  •          Memperbaiki tona kulit agar lebih sekata
  •          Mengekalkan kelembapan kulit
  •          Menyingkirkan sel kulit mati agar kulit tampil lebih halus dan lembut
  •          Melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran radiasi UV
  •          Menyingkirkan toksin yang berbahaya untuk kesihatan
  •          Membantu mengurangkan radang dan sakit sendi
  •          Membantu melambatkan proses penuaan
  •          Sesuai untuk lelaki mahupun wanita

KANDUNGAN BELLE MAISON COLLAGEN

Kolagen Marin:Kolagen dari sumber marin yang boleh diesktrak dari rumpai laut mahupun kulit atau sisik ikan air masin ini merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia berupaya meningkatkan kehalusan dan keanjalan kulit di samping menggalakkan proses pemulihan luka, mengurangkan kesan parut dan kedutan serta menentang proses penuaan kulit.
Sel Stem Epal: Sel stem yang diperoleh daripada buah epal ini ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menghalus, mencerah dan melembapkan kulit. Epal juga sarat dengan folat yang membentuk sel-sel kulit yang baru di samping berperanan mencegah kanser, mencegah kerosakan sel dalam badan, memperbaiki sel dan tisu dalam badan selain menggalakkan penghasilan sel baru yang lebih sihat. Sel stem epal juga berkesan untuk mengembalikan keremajaan kulit dan mengatasi masalah penuaan.
Sakura: Bunga sakura yang terkenal di Jepun ini tinggi kandungan antioksidan yang berupaya mencegah proses penuaan kulit di samping kandungan asid caffeic yang berfungsi melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran radiasi UV seterusnya membantu mencegah serangan kanser kulit. Bunga ini juga berupaya menyingkirkan sel kulit mati dan melancarkan peredaran darah terutamanya pada bahagian kulit bagi membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus.
Vitamin C: Vitamin C merupakan antara ramuan yang paling penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Di samping mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata, vitamin C berupaya memperbaiki tekstur kulit seterusnya memelihara kelembapan dan kehalusannya. Ia juga dapat membantu menggalakkan penghasilan kolagen bagi membantu menganjal dan menegangkan kulit serta menjadikan kulit tampak lebih bermaya. Vitamin C juga berkesan untuk melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV serta radikal bebas berpunca daripada pendedahan terhadap cahaya matahari mahupun pencemaran sekaligus membantu menentang proses penuaan kulit.
Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksidan yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.

CARA PENGGUNAAN BELLE MAISON COLLAGEN

  1.      Ambil 1 sudu kecil Belle Maison Collagen dan campurkan bersama minuman kegemaran anda.
  2.      Kacau hingga larut dan ia sedia untuk diminum.
  3.      Amalkan sebelum sarapan pagi dan makan malam.
Kandungan: 40gm

PM 014 8798684 (ZIZI) [Watsap/wechat/sms]
TLG HANYA BERURUSAN DGN NO HP INI!
INSTAGRAM: ZiziEzzetaMad
-FB- 




No comments:

Post a Comment